Ray on tour op Oude Markt in Leuven

BRON : Departement Mobiliteit en Openbare Werken
DATUM : 00-00-0000

Ray, de hoeder van de Vlaamse wegen, werd door de politie van Leuven uitgenodigd om dinsdag 22 maart een bezoekje te brengen aan NapLap. Ray, die erg blij is met de uitnodiging, is momenteel met vakantie in het buitenland. Maar omdat hij zijn Leuvense fans niet wil teleurstellen, zorgde hij voor een levensgrote look a like in karton, draait de dj in NapLap Ray's favoriete road trip muziek en worden er Ray's favoriete, alcoholvrije, drankjes - SunRay, DaiquiRay en Raypirinha - geschonken.

Ik ben Ray, jullie zijn BOB

Ray, die goeie maatjes is met iedere BOB, zorgde ook voor de BOB-blaasmachine. Studenten die dinsdag op de Leuvens Oude Markt negatief blazen, kunnen zo een BOB-sleutelhanger te pakken krijgen. Altijd handig voor je kot-, huis- of autosleutels!

Wie zelf een SunRay, DaiquiRay of CaripirinRay wil maken en benieuwd is welke ingrediƫnten Ray hiervoor gebruikt, stuurt best een tweet naar @luisternaarray. Want ook vanuit het buitenland beantwoordt Ray, als hij even tijd heeft, zijn tweets.

Over NapLap

NapLap is een samenwerking tussen Stad Leuven, KU Leuven, AB InBev, UCLL en LOKO en wil verantwoord alcoholgebruik promoten door een ontmoetingsplaats te bieden in het centrum van de stad, waar iedereen een leuke tijd kan beleven, zonder alcohol op de kaart. Je kan NapLap volgen op www.facebook.com/NapLap/.